منتديات كيمو

اضغط على الرابط التالى للتسجيل
منتديات كيمو

منورينى يا أحلى اعضاء والله وكل عام وانتم دائما بخير

ملحوظة هامه :بعد تسجيلك فى منتدى (kemo0o0o0o) ولم تفعل اشتراكك عن طريق ايميلك الذى سجلت به .. فسوف نفعل اشتراكك تلقائياً فى خلال 24 ساعه من تسجيلك

ذبحها......... وهو يقول لها احبك ؟؟

شاطر
    نور القمر

العمل/الترفيه العمل/الترفيه : طالبة

default ذبحها......... وهو يقول لها احبك ؟؟

مُساهمة من طرف نور القمر في الثلاثاء 18 مايو 2010, 7:38 pm

يارييت اللى عايز يأره القصه دى يأراها كامله و بتمعن و اتمنى انوكو تاخدو العظه و العبره منها و اعتذر للإطاله بس بجد مينفعش اختصرها

كان فى بنت عندها 14 سنه صغيره و مراهقه حبت اخو صديقتها المقربه جدا و كان عند الولد 19 سنه

و هوه حبها حب رهييب..و كانت علاقتهم فى البدايه مقابلات فى بييت الشاب بحكم انو اختو صحبتها

و كانت اختو مش ممانعه للعلاقه دى فى البدايه و بعد فتره صغيره انقلبت اختو على صديقتها و منعتها من زيارتها و حاولت بإستماته تفرقهم و تبعدهم عن بعض و لكن حبهم كان أقوى من اى حاجه حته محاولات اختو فشلت

و استمرت علاقتهم لغايه مالبنت باه عندها 16 سنه وهوه بأه عندو 21 سنه و فى الوقت ده الولد امتنع عن تكمله تعليمه عشان يشتغل و يخطب البنت عشان كان خايف انها تضيع من ايدو حد يجى يخطبها و أهلها يوافقوا او تقبل هيه عشان تخفف العبأ عن اهلها يعنى

و بعد فتره الولد لأى شغل بسييط عند واحد كان صاحبه و جاره من ايام الدراسه و ثبتوا فى الشغل راح الولد اخد والدته بس مع ان كان ليه اخوات بس كانو اخواتو رافضيين تماما و راح عشان يخطب البنت بس والدته موأفتش فطرييق سعادته عشان لأنها كانت عارفه أخلاق البنت كويس جدا و انها بنت طيبه و مؤدبه ووافقت ام البنت على الشاب ده عشان كانت عارفه بنتها اد ايه بتحبو و متعلأه بيه و هوه بيحبها كمان

بعد ماتخطبوا زاد حبهم و زادت لقائاتهم و كان الشاب بيحكى لصاحبه اللى هوه صاحب الشغل عن البنت دى و اد ايه هما بيحبوا بعض و كده و كان صاحبوا المديير ده بيديلو مرتبوا مقدم لكل شهر عشان يجبلها اللى هيه عايزاه و و مستلزماتها الضروريه و اللى مش ضروريه و يفسحها و يرووح معاها للمنتزهات و المطاعم هموا كلو ان يشوفها سعيده و بس

و بدأ صديقه و اللى هوه صاحب الشغل يعرض خدماته و مساعداته له فى اتمام تجهيزات جوازو

و لكن الشاب كان بيرفض عشان كان عايز يعتمد على نفسو و يكون نفسه بنفسو و يتجوز من غيير ديوون

عدت الايام بأه صاحبوا ده زى اخوه بالظبط يمكن اكتر عشان اخواتو كانو معارضيين

لكن اتمادى فى الثقه دى الولد و إدا لصاحبو رقم تليفون حبيبتو و اده حبيبتو تليفوون صاحبو بحجه انو كان كتيير السفر بحكم شغله

و قالها لو احتجتى اى حاجه اتصلي بصحبى ده زى اخويا بالظبط و اكتر كمان ....

و فى مره و هوه مسافر اتصل صديقه بخطيبته بحجه انو يسألها لو كانت عايزه اى حاجه و مكسوفه منو و كده لأنها معندهاش اب و لا اخ ......... و اصبح على اتصال دائم معاها كلما سافر خطيبها

اعجب هذا الصديق بخطيبه صاحبه و بدأ مره و را مره يعرض عليها الجواز بحجه انو غنى و عندو مال و شركات و محلات و يقولها خطيبك ميملكش غيير شغله و انت و اهلك محتاجيين للفلووس من اى وقت تانى وهوه لغايه دلوأتى مكملش مهركو عرض عليها ان يرحم امها من ايجارات الشقق و يشتري لها شقه ملكها و يديها مصرووف شهرى و اغراها بالسفر و غيره و غيره من الاغراءات

و كانت البنت بتسكت و مبتأولش حاجه لخطيبها عشان متصدمهوش فصديقه الذى يعتبره اكتر من اخ

لكن البنت بدأت تفكر فكلامه و بدأت تفكر فأمها و اخواتها التلاته الصغيرين و حست ان مستقبل اهلها و راحت امها المريضه و اخواتها بأديها ....و بأت البنت ليل مع نهار تفكر فعرض الصديق و فى حال اهلها لو تزوجت الغنى .... و كانت تستشير صحابها البناتا و الناس اللى تعرفهم اللى اكبر منها سنا و كانو كلهم بينصحوها بالغنى بحجه ان خطيبها معملهاش حاجهو بدأت مشاعرها تتلغبط و بدأ خطيبها يحس انها اتغيرت مش من ناحيه اخلاقها بس من ناحيه انها و هيه أعده معاه بدأت تسرح كتيير و مباتش مبسوطه زى الاول و بأت كتييير متكتئبه كتيره التفكيير مش عارفه تعمل ايه و فضلو عالحال ده لغايه مبأت عندها 18 سنه و لسه خطيبها بيكون نفسه و كان اللى مأخره ان مرتبه كان أوليل اوى بس هوه كان ايلها انو هيكمل مهرها و هيتجوزها و البنت و لا مانعت و لاوافقت اوى و حدد مع مامتها موعد الزفاف بس البنت مكنتش متحمسه فتعجب لآنها مش متحمسه

و فى الوقت ده صاحبو جاب اخرو و قرر انو يكلم صديقه عشان يسييب خطيبته مقابل مبلغ من المال لأنو ميستحقهاش و هى انسانه ضيعت فرص كتيير اوى عشانو و قالو انها محتاجالو هيه و اهلها اكتر منك

صعقت لما سمعه من صديقه و لكن مجوبش عليه بكلمه فقرر انو يعرض الموضوع على حبيبتو و خطيبتو

و قالها انو حاسس انو ظلمها معاه كتيير و كده و لكن المفاجأه انها مجوبتوش زى ماتوقع لالالالالالالا انا عايزاك انت

لأ البنت سكتت و كانت محتاره فى الوقت ده صارحته ان صديقه كان يعرض عليها الموضوع ده من سنتين و هيه مردتش تأولو عشان ميخسروووش ....

و انتهى الكلام بالسكوووووت لغايه تانى يووم فقرر ذلك الخطيب بأن ينهى الموضوع و جه من المدينه اللى كان ساكن فيها عشان هوه كان فمدينه تانيه تبعد عن مدينه خطيبته ساعه و نص و اتفأ معاها يتأبلو فمكان و هيوصلها هوه تانى

كان الكلام ده يوم الاربعاء و كان كتب كتابهم يوم الاتنيين ...... فالبنت استأذنت من مامتها و سمحتلها مامتها تروح معاه لنص ساعه بس عشان الضيووف و الناس اللى عندهم

راحلها حبيبها و نزلت معاه و كانت الساعه التاسعه... و قفل موبايلو و طلب منها تأفل موبايلها عشان محدش يزعجهم يعنى

و بدأ معاها الكلام و ياريتو ما بدأ طلب منها تأولو هيه عايزه ايه كان ردها(( انا بحبك بس انا ضيعت عمرى معاك و لسه هستنى كمان معرفش لأمتى و حالتى بتدهور انا و اهلى و نفسي اريحهم انت حبيبي لكن انا من حقى اعيش و اعيش اهلى فأفضل حال و دى فرصه جتلى انا مش همى نفسي انا عايزاهم هما يرتاحوا انا مش عايزه اكوون انانيه ))

صعق من ردها و انهار و مرجعهاش بيتها و اخدها على بيته يقنع فيها و يتفاهم معاها اكتر عدت نص ساعه .. ساعه و نص .. ساعتيين .. لغايه مبأت الساعه 12 و مامتها مستنياها فى البييت و قاقانه عليها تتصل بيهخا تليفونها مقفوول و تتصل بخطيبها بردو تليفونو مأفوول

مامتها ماتت من الرعب بأت مامتها تصلي و تدعى لغايه مالتليفون رن رفعت السماعه سمعت خطيب بنتها بيزعأو يقولها انا بحب بنتك ولا لآ....؟؟

قالتلو مامتها ده انت بتحبها اكتر منى .. مالك فييك ايه ... فيين بنتى ..انتو فيين ... راح سألها نفس السؤال تانى
    راحت مامتها اكدت و بصووت عالى انت بتحبها يا فلان و يمكن اكتر منى و الكل شاهد على حبك بس انتو فيين

و رجع طلب اختها و قالها انا بحبها و لا لآ قالتلو انت بتحبها حب مش طبيعى و هوه ده اللى خلانا نخليها تستناك كل ده و هما مش سامعين لها صووت و مش عارفين هتأوول ايه و كل اللى اختها سمعتو انها بتأولو ادينى الموبايل هات الموبايل و قفل الموبايل و رجعت الام مش عارفه اى حاجه عنهم و بأت الام مش لأيا حاجه تأولها و لا تعملها غيير انمها تصلي و تدعى انو يرجعلها بنتها بالسلامه

و بعد ساعات و قرب الفجر التليفوون رن و سمعت اخت خطيب بنتها قالتلها يا خالتى اطلعيلنا دلوأتى

استغربت مامتها قالتلها ليه قالتلها اطلعى بس و قفلت الخط دقايق و لأت ام الولد جايه تأولها ابنى ذبح بنتك مصدقتهاش

و اعدت تأولل يارب لو بنتى عايشه رجعها سالمه و لو ماتت صبر قلبى و ارحمها

خلصت صلاتها و بدأت تحس ان ده كلام حقيقي مش هزار كلمت قريبها و قالتلو اتأكد من الموضوع و اعدت تترجاه

راح قريبها لنفس مدينه الشاب و عند اقرب مركز شرطه لبييت الحبيب سألهم كان فيه حادثه من شويه و احداثها كذا كذا....

اكدولو فى الشرطه ان الحادثه حصلت فعلا اتصل على ام البنت اللى نار الخوف اكلت قلبها و قالها فلان قتل بنتك فعلا

انهارت الام و اخواتها بس كانت عايزه تشوفها بعنيها

بس عارفيين ازاى قتلها ....!!؟؟؟

طبعا بعد ماعترف و مثل جريمتو

فاكريين لما اتصل بمامتها يشهدها انو أد ايه بيحب بنتها ....... وقتها كان فاتح السبيكر بتاع الموبايل و مكتفها .....عشان تسمع حبيبتو ...........

و لما قفل الموبايل تانى اعد يبكى ادامها و يأولها انا بحبك انتى مش لحد غيري
    و هموتك و اموت نفسي وراكى........ انا من غيرك ميت ميت

و شال المشرط اللى جابو من شقه اهله و كتم بؤها عشان اهلو ميحسووش و شال المشرط و اعدت ينحر فيها و يقولها بحبك و ينحر و المشرط مكنش حاد .......................... ياربييييييي متخيليين المنظر

و هيه تبوصلو و يبكى و يقولها بحبك بحبك و ينحر فيها شوفو كام موته ماتتها شوفوا كام اه ألتها

و بعدها خرج زى المجنوون و الدم مغطيه و راح لأهلو قالهم الحقونى انا قتلت فلانه ذبحتها بالمشرط ده

قتلها أبل عقد قرانهم باربع ليالي...... المهم ........راحو و اتأكدو و فعلا لأقوها غرقانه بدمها و خلاص فرقت الحياه و خرج و هوهخ يدوور فى الشوارع زى المجنون لحد مأدر يستوعب و راح للشرطه برجليه و سلم نفسو و فى كل محاكمه يترجى ام حبيبته ما تسمحووش و يطلب منهم يعدموه لأنو وعدها يومت و راها .. و ان سامحت و اعفت عنه حالف انو ينتحر و بكده عذابو بيكوون اشد

و القصه دى حقيقيه و حصلت فعلا و الشاب كان مسجوون لغايه 2005

......انا لله و انا اليه راجعون.....
    miii_do_kemo
    Admin

العمل/الترفيه العمل/الترفيه : مهندس كمبيوتر
    مـــزآجــك إلـــيــــوم: : كرة القدم

default رد: ذبحها......... وهو يقول لها احبك ؟؟

مُساهمة من طرف miii_do_kemo في الخميس 20 مايو 2010, 9:54 am

نور انا تعبت بجد انا بكيت ياااااااااااااة كان بيحبها اوى وصديقه اللى هو صحبه زى اخوه شرط عليها ان يجوزها والتانى بيحبها وديت مش عاوزة غير رضا ابوها ان لو مكانه وبحبها وبموت فيها كنت موت نفسى وراها على طول لانى بحبها اوى ومش ممكن تكون لغيرى بس انا ببكى بجد وان لله وان اليه راجعون البقاء لله
    متتعبنوش بؤلكم اهو اصل انا بحس بالحجات دى كتير اوى جسمى بيتعب اوى
    بجد تسلمى على الموضوع يا نور موضيعك هايلة ومنتظر الجديد
    malak elroh

العمل/الترفيه العمل/الترفيه : الكليه هنعمل ايه غيرها........
    مـــزآجــك إلـــيــــوم: : لسه محتاجه لشىء مفتقداه .........

default رد: ذبحها......... وهو يقول لها احبك ؟؟

مُساهمة من طرف malak elroh في الأربعاء 14 يوليو 2010, 3:08 am

ان لله وان ليه راجعووون فظيعه وبشعه اوى ازى قدر يعذبها كده ده حب مرضى وبيجب نفسه ده حد مش طبيعى ربنا يسامحه وليه معدمهوووووووووش ؟

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء 19 يونيو 2018, 4:48 am